Firma

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Ogłoszenie

Młodszy Kierownik ds. Digital Marketingu

Stanowisko

Młodszy Kierownik ds. Digital Marketingu

Miasto/województwo

Piaseczno

Publikacja

2018-02-12
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest najbardziej znanym polskim producentem kosmetyków pielęgnacyjnych, obecnym od lat na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Naszą główną działalność wspieramy prowadząc wielokierunkowe badania w zakresie kosmetologii oraz rozwijając sieci Kosmetycznych Instytutów i Hoteli SPA Dr Irena Eris. Realizując naszą strategię kierujemy się szacunkiem dla ludzi, stawiając na ich indywidualizm i współpracę. Troska o dobro drugiego człowieka przejawia się zarówno w wysokiej jakości naszych kosmetyków, jak i relacjach międzyludzkich wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Zatrudniamy ludzi z pasją, odważnych, myślących niestandardowo i zmotywowanych do wykonywania swojej pracy na najwyższym poziomie.
 
W chwili obecnej do naszej głównej siedziby w Piasecznie poszukujemy osoby na stanowisko:
 

Młodszy Kierownik ds. Digital Marketingu

  
Zatrudniona osoba dołączy do zespołu marketingu i będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii marketingu cyfrowego dla wszystkich marek firmy, zarówno na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych.

Zakres zadań:
  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji cyfrowej dla wszystkich marek firmy
  • wsparcie zespołu rynków międzynarodowych w realizacji strategii marketingu cyfrowego na rynkach zagranicznych
  • udział w planowaniu i realizacji kompleksowych kampanii online
  • zarządzanie stronami www oraz platformami social media,
  • planowanie, realizacja oraz pomiar skuteczności kampanii cyfrowych (SEO/SEM)
  • optymalizacja kanałów dystrybucji treści pod względem wymagań SEO
  • zarządzanie budżetem i raportowanie efektów działania (KPI, ROI)


Od Kandydatów oczekujemy:

 
  • wykształcenia wyższego (marketing lub pokrewne)
  • 2-letniego doświadczenia w pracy w marketingu cyfrowym
  • doświadczenia w zarządzaniu kampaniami SEO/SEM oraz kampaniami w mediach społecznościowych
  • praktycznej znajomości narzędzi: Google Analitycs, AdWords, Google Insights for Search, Google Optimizer, Google Trends, Facebook Audience Insights, itp.
  • praktycznej znajomości narzędzi analizujących ruch w sieci i skuteczność kampanii online (Google Adwords, Brand24  i inne)

Oferujemy:
  • przyjazną atmosferę
  • pracę w dynamicznym zespole
  • ciekawe wyzwania